ДИКТОР: Биыл сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне 730 шағым түсті. Құзырлы орган оның сұраныстың денін шешкен. Негізінен тұтынушылар қандай мәселелерді көтерді? Облыстық сауда және тұтынушылардың құқығын қорғау жөніндегі департаменті өткізген брифинг барысында айтылды.

РКС: Келіп түскен арыз-шағымның негізгі бөлігі сауда-саттыққа қатысты. 60 проценті осы сала төңірегінде болған. Тауарлардың дені сипаттамасына сәйкес емес, сапасы да сын көтермейді. Электронды сауда екінші орында тұр. Сондай–ақ, шағымдардың 12 проценті тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы қызметтеріне және 10 проценті туристік қызметтерге қатысты түскен.

СНХ: ЕРЛАН ӘУБӘКІРОВ, ОБЛЫСТЫҚ САУДА ЖӘНЕ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫН ҚОРҒАУ ДЕПАРТАМЕНТІНІҢ БАСШЫСЫ: Айта кетерлігі, барлық өтініштердің 83% - ы қанағаттандырылды және біз өз құзыретіміз жеткенше тұтынушыларға 65 миллион теңгені қайтаруға көмек көрсеттік. Бұл Департамент өтініштерді тіркеп қана қоймай, оларды шешу үшін белсенді жұмыс істеп жатқанын көрсетеді. Ең жиі кездесетін шағымдарды Автосалондар тудырады - өкінішке орай, көліктердің ақаулары сатып алынғаннан кейін табылып жатады. Тұрмыстық техника да мәлімделген функцияларды орындай бермейді. Өкінішке орай, нарықта өз тауарларының сапасына тиісті назар аудармайтын компаниялар әлі де бар. Біздің міндетіміз-нақты шағымдарды шешу ғана емес, сонымен қатар кәсіпкерлердің тұтынушылар алдындағы жауапкершілігін қалыптастыру.

РКС: Биыл 367 кәсіпкер әкімшілік жауапкершілікке тартылды. 336 субъект ескерту алды. 31 кәсіпкерге 670 мың теңгеге жуық айыппұл салынды.

СНХ: ЕРЛАН ӘУБӘКІРОВ, ОБЛЫСТЫҚ САУДА ЖӘНЕ ТҰТЫНУШЫЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫН ҚОРҒАУ ДЕПАРТАМЕНТІНІҢ БАСШЫСЫ: Жауапкершілікке тартылған нақты бұзушылықтар: 317 бизнес субъектісі әлеуметтік маңызы бар өнімдерге сауда үстемесін 15%-дан асырғаны үшін жауапкершілікке тартылды. 1 кәсіпкер сауда нарығының жұмыс регламентін бұзғаны үшін жауапкершілікке тартылды. 4 жағдай тауарларға баға белгілерінің болмауына немесе сауда объектілерінің витриналары мен кассаларындағы бағалардың сәйкес келмеуіне қатысты болды. 13 кәсіпкер тұтынушының шағымына заңмен белгіленген мерзімде жауап бермегені үшін тартылды.

РКС: Кез келген тауарды немесе қызметті алмас бұрын мұқият тексеріп алу керек екенін ескертеді мамандар. Ең бастысы сипаттамасына, жарамдылық мерзіміне және пайдалану шарттарына назар аударған жөн. Түбіртек сатып алу фактісін растайтын құжат қана емес, сондай-ақ тауарды қайтару немесе ауыстыру, талап ету кезінде өте қажет. Егер сөредегі баға түбіртектегі сомаға сәйкес келмесе, дүкен тауарды баға белгісінде көрсетілген құнға сәйкес сатуға міндетті.

САБИНА ЖАМШИТОВА, ВЕРОНИКА ЦВЕТКОВА, ПАВЕЛ СОЛОВЬЕВ, КӨКШЕ АҚПАРАТ